Job 49 van 147


Report this listing

Solliciteren



Digital marketeer


Functie

Onze klant groeit en bloeit: zij zijn de grootste leasemaatschappij in Europa! Zij zijn trots op hun mensen, die elke dag weer de verwachtingen van hun klanten overtreffen en prachtige resultaten neerzetten. Werken bij onze klant is werken op internationaal topniveau, maar wel in een prettige werkomgeving met oog voor individuele werknemers


Jobomschrijving

We zoeken een zeer gemotiveerde en bekwame digitale marketeer om het dynamisch marketingteam te versterken van onze klant gelegen in Zaventem.  Jouw taken bevatten vooral: E-mailmarketing (B2C & B2B)

  • Creëren en implementeren van e-mailcommunicatie om klanten en bestuurders te engageren en te informeren;
  • E-mailcampagnes opzetten en verzenden;
  • De resultaten van de e-mailcampagnes analyseren en erover rapporteren.
Digitale betaalde campagnes
  • Samen met ons bureau het businessplan vertalen naar een uitvoerbaar betaald zoekplan;
  • Samenwerken met ons bureau om digitale betaalde campagnes te creëren, plannen, uitvoeren en beheren op platforms zoals Google Ads, Meta Ads en andere relevante kanalen;
  • De e-commerce- en marketingteams challengen op basis van inzichten in het zoekgedrag naar content op landingspagina's en upstreamstrategieën om zo goed mogelijk te reageren op zoekopdrachten van consumenten en zo de ROI van digitale kanalen op te krikken;
  • In coördinatie met stakeholders de SEA-budgetten opvolgen en grondig onderzoek voeren naar trefwoorden en doelgroepen om de targeting en resultaten van campagnes te verfijnen;
  • Campagnestatistieken opvolgen en analyseren, regelmatig rapporten en inzichten leveren om de ROI te verbeteren en de KPI's te realiseren.
Integratie en coördinatie
  • Zorgen voor een naadloze integratie en afstemming tussen digitale betaalde campagnes en emailcampagnes om een samenhangende customer journey te creëren.
  • Samenwerken met teams van verschillende domeinen zoals content en sales, en digitale partners, om de consistentie en effectiviteit te garanderen via alle kanalen.

Jouw profiel

Wie zoeken we nu als nieuwe digital marketeer?
  • Bachelor in (digitale) marketing, communicatie of een aanverwant vakgebied.
  • Je bent bij voorkeur tweetalig (Nederlands/Frans), maar je hebt een perfecte beheersing van ten minste een van de twee landstalen en een goede kennis van het Engels.
  • Expertise in e-mailmarketing (kunnen werken met CRM-tools zoals Eloqua).
  • Ervaring met het opvolgen en implementeren van digitale betaalde campagnes.
  • Vaardigheid in het gebruik van advertentieplatformen (Google Ads (bv. trefwoordenplanner), Facebook Ads, LinkedIn Ads).
  • Je bent vertrouwd met of leert werken met tools zoals Similarweb, Salesforce, Eloqua.
  • Je hebt zin voor initiatief en werkt zelfstandig, planmatig en resultaatgericht.
  • Je bent een teamspeler en ervaring in een bureau is een pluspunt.

Aanbod

Wat heeft onze klant je te bieden aan hun nieuwe digitale marketeer?
  • Je komt terecht op een team waar je samenwerkt met enthousiaste collega’s die actief bijdrage aan een excellente customer journey .
  • Een stabiele functie die je dagelijks voldoende variatie en uitdagingen biedt om het ook op lange termijn spannend te houden.
  • Tal van teamactiviteiten, georganiseerd door zowel het bedrijf als onder de collega's.
  • Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, enz.
  • Mogelijkheid om Salary4Mobility te nemen.
  • Hybride werken (tot 2 dagen per week na inwerkperiode) is een optie.
  • 32 verlofdagen ifv 39u werkweek.
  • Uitgebreid opleidingsaanbod met tal van doorgroeimogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht